2010. október 16., szombat

az elso eletjel

Hat igen az ekezetek hianya... Meg a "z" es az "y" is rossz helyen vannak, a kozpontozas is mashelyen van. Most ertem igazan az angliai kulonitmeny gondjait:)

Eleg szepen megszaporodtak a rendszeres olvasok, ezert, hogy legyen mit olvasni raszanom magamat arra, hogy irjak. Persze idaig azert nem tettem, mert (1) nem volt gep a kozelben, WIFI egyebkent mindenutt van, csak gep kellene hozza,  meg (2) mert aklimatizalodnom kellett. Ma pèldaul helyi ido szerint hajnali 2-kor keltem. De haladjunk sorjaban.

A gep kesve indult igy az egy ora helyett 25 percem volt Parizsban arra, hogy atszalljak. Nem baj, szeretek futni. A majd 8 oras ut eleg gyorsan eltelt azzal, hogy megneztem 3 filmet. A kanadai hataron ketszer szedtek szet a cokmokomat, mert nem akartak elhinni, hogy osszvissz egy 30 literes hatizsakkal utazom. Vegul csak bejutottam, bar furcsan neztek, amikor kiderult, hogy meg szallasom sincs. Az elso kanadai, akivel talalkoztam, Omar egy libanoni bevandorlo, a taxis volt. Szallas egyebkent eleg hamar kerult, a negyedik helyen volt ures szoba, ami azt jelentette, hogy helyi ido szerint este 9-kor, de nekem hajnali 3-kor mar szallasom is volt. Hat igen, a nap neha 30 orabol all. A gyorsan bevagott szunyanak az lett az eredmenye, hogy helyi ido szerint hajnalban keltem es mar nem tudtam visszaaludni.

Quebec kellemes kis varos, kissebb, mint Miskolc, viszont sokkal tobb a mokus, mint Tapolcan. Mint nalunk otthon a macskak, ugy rohangalnak az utcan. A Halloweenre keszulve mar megjelentek a tokok es a foteren hatalmas boszik vannak feàllitva. Az egesz varos olyan hollandiai erzest hozott elo belolem. Az osz egy dolog miatt mindenkeppen jo idopont az ideutazasra, ez pedig a szinponpas fak latvanya. A rozsda, az arany es a voros ezernyi arnyalataban jatszanak a fak ilyenkor. Egyebkent hideg van. Szerencsere, csak deutan esett, de akkor en mar a lefekveshez keszulodtem. Az itt toltott egy teljes nap a varos korbejarasara tokeletesen eleg volt, leven szinte mionden egz kupacban, a varos falon belul talahato.

A korai kelesnek van egy haszna, az 5.35-os montreali vonathoz frissen kipihenve ertem oda. Ma ocsmany egy ido volt. Egyebkent ennek koszonheto, hogy most irok, mert a massziv eso miatt, bemenekultem egy ifjusagi szallasra, szaritkozni, itt viszont van net, meg gep is. Eljen. Szoval fel 9-re meg is erkeztem, de akkor mar egy jo ideje esett. Ezert bar nyakamba vettem a varost, sokra nem jutottam. Viszont kiderult, hogy a belvaros alatt egz valosagos labirintus letezik, ha rossz az ido mindenki ide huzodik. 2 orat bolyongatam, mire rajottem, hogy hol is vagyok. Modjuk ez sem mentett meg attol, hogz elazzak, igy kotottem ki itt...

5 megjegyzés:

  1. Na hát örülök, hogy megérkeztél épségben, majd azért egy netbookont be lehetne szerezni, sztem egyszerübb mint gépet keresni mindig. A fényképezőgép akkuja meg izzon, a messenger.com oldalon ha bejelentkezel a skydrive helyre gigákat lehet feltölteni pár kttintással.
    És igen hiányoztál....valamennyire: Gabi

    ui. nem nem Gabriel csak simán Gabi;)

    VálaszTörlés
  2. Vettél már fényképezőgépet ???
    Ha nem, akkor gyorsan
    Csók
    sz

    UI: Az mér van, hogy, ugyan a követőd vagyok, de az email címemre nem érkezik üzenet, amikor felkerül egy új bejegyzés?

    VálaszTörlés
  3. Gabi, Szalka, Nagz Feher Isten, tudom, tudom.

    fenykepezom sincs:)

    ez jo kerdes, a tobbik kapnak?

    VálaszTörlés
  4. Értesítő levél nuku...kamerás mobil meg nem luxus már, akkor legalább minden nap egy kép kattanjon.........pár csunya kanadai favágóról :D

    VálaszTörlés
  5. Állítsd át a magyar karakter készletre, biztos van 101 gombos magzar billentzuyet is.

    Win 7 esetében is lehet állítani. A Billentyűzet beállításánál lehet finom hangolni pl hogy az y és a z hol legyen. (két fajta magyar kiosztás van, az egyik esetében fel van cserélve az y-z)

    VálaszTörlés