2010. október 25., hétfő

washington...

itt este fel tiz korul jar az ido.

Ami nagyon tetszik itt az az, hogy annak ellenere, hogy tobbszazezres nagyvaros, lepten-nyomon rakoszonnek az emberre, mindenki segitokesz, baratsagos. Ja, es a varos itt is teli van mokusokkal:)

Ma reggel futoverseny volt a varos kellos kozepen. Az egesz tav menten vegig szurkolok voltak. A profik szeket is hoztak, sot fank, sultkrumpli, kola is be volt keszitve. Hat igen, vannak meg igazi sportemberek:). A hangulatot katonazenekar szolgaltatta.

Ma csak ketszer voltam a repcsis es urhajos muzeumban, egyszeruen nem lehet betelni vele. Beultem az osszes szimulatorba:), a vadaszgepesnel szoszerit fejjel lefele logva "vezettem", van planetarium is (albert einsteinrol neveztek el), varazslatos. A fekete lyukakrol es a csillagokrol voltak eloadasok. Aztan volt vezetett seta az usa urpogramjairol (mercury, gemini, apollo), es persze eredeti cuccok tomkelege.

Az, hogy hetvegen voltam itt, valoszinuleg sokat szamitott, mert a belvarosban - ahol az emlekmuvek, muzeumok egyrakason vannak - rengeteg ember volt, igazi nepunnepely-hangulat uralkodott.

De persze egyszer mindennek vegeszakad, igy holnap tovabballok.

2 megjegyzés:

  1. Szervusz Laci!

    Ezeket a műszaki kiállításokat, múzeumokat én is megnézném, szimulátoroznék. Egyszer csak eljutok. Viszont mikor veszel fényképezőt? Mintha mondtad volna, hogy majd útközben beszerzel egyet. Valami 57x optikával :):)
    Szóval olvassuk kalandjaidat. Mire hazajössz, érkezik a Starcraft következő lemeze is. :)

    VálaszTörlés
  2. ugy latom, vegre vennem kell egy kutyut, mert lazadas lesz otthon:)

    VálaszTörlés