2010. október 20., szerda

usa - buffalo

itt most este 7.30 ora van.

valami miatt nem tudok most megjegyzest tenni, ezert ide irom azt is:
Elektronikus konyvet hoztam magammal - koszonet erte Oliver ocsemnek:) - arra szinte minden ratoltheto, ha neten elerheto es letoltheto, semmi akadaly, hogy elolvassam Kerouac konyvet.

Reggel - immar hagyomanykent:) - megmasztam Toronto egyik hegyet. Ezen all a Casa Loma (http://www.casaloma.org/). 13.00 korul indult a busz - Gabi keresenek es a menetrendnek megfelolen - Buffaloba 4 oras ut utan meg is erkeztunk. Ez New York allam masodik legnagyobb varosa (valy melyik az elso). ugy dontottem, hogy nem megyek ma mar tovabb, hanem itt verek tanyat.

A hataron most nem szedtek szet a hatizsakom, sot at se vilagitottak (!), egyaltalan nem foglakoztak vele. Viszont annak ellenere, hogy biometrikus utlevellel erkeztem, ujlenyomatot vettek es volt sztarfoto is. Egyebkent gyorsan es siman ment. Megkerdeztem vagy 6-7 embert, hogy merre talalom a vasuti palyaudvart, senki sem tudta. Keritettem egy terkepet, harom utcara van onnan, ahol erdeklodtem. Persze nincs Bostonba meno vonat. Igy holnap reggel busszal tovabb Bostonba. 13 oras lesz az ut....

7 megjegyzés:

  1. Szia Sömi.
    Látom nagyon lelkesen :) vezeted a blogot, ezért gondoltam feldobom egy térképre merre jársz. :) Remélem tudom majd olyan gyakran frissíteni, mint amilyen gyakran te frissíted. :)
    Sömi útvonal
    Ha nem veszel valami gagyi gépet sűrgősen, akkor sajnos nekem kell majd kimenni, hogy dokumentáljam az utat. Kell ez neked? :)

    VálaszTörlés
  2. szépek-szépek ezek az út leírások, csak arról mikor olvashatunk már, hogy pl. a 17 órás buszúton szőke, hosszú combú lányokkal ismerkedtem meg és masszőrt kerestek félévre magas, szőke kékszemű fiú képében.
    Mivel nem ismerek ilyet ezért nem tudtam nekik segíteni - sajnos:-)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szep terkep, es nem is akarnek akadekoskodni, de Ottawa es Montreal nevehez is tehetsz kek zaszlocskakat. Nem lehet kivarazsolni valahogy a terkepet a fooldalra?

    VálaszTörlés
  4. ilyen beszelgetesrol biztos nem fogsz olvasni, mert erre a kerdesre letezik normalis valasz is.

    egyebkent somjeni neven kit tisztelhetunk benned?

    VálaszTörlés
  5. miert kellene gepet vennem? az ifjusagi szallokon mindig van. de ettol fuggetlenul teged mindig szeretettel latlak. modjuk inkabb a Yukatanon fussunk ossze, es hamar jossz, hozd a felszerelesem is, hm:)?

    VálaszTörlés
  6. Természetesen javítottam ezt a kis hibát, valamint frissítettem is a térképet egyúttal. Én egy fényképezőre gondoltam :) egyébként.

    VálaszTörlés
  7. Kedves öccsédet tisztelheted Sömjéni név alatt, de ha rákatintasz a névre akkor látszódik, hogy
    Olivér

    de javítottam, most már becses keresztnevemen alatt írogatok

    VálaszTörlés