2010. október 28., csütörtök

ny 1

megint nem engedi a bejegyzeseket, ezert draga, gyanakvo ocsemnek itt valaszolok:

pedig mindent bevetek: hajnalban kelek, hogy ugy tunjon, hogy tenyleg nagyon nagyon mesze vagyok:)

persze ha beszerzek egy kutyut es felteszek kepeket, akkor meg josztok azzal, hogy fotoshop, meg netrol toltott cucc...

na mindegy, folytatom a patyomkin beszamolot:)

23.30 meg mindig Brooklyn

A washingtonihoz kepest ma itt kimondottan rossz ido volt (ezt onnan tudom, hogy megneztem a neten az idojarasjelentest:)), reggel meg ugyahogy tartotta magat az idojaras, de delutan mar esett (egyebkent ejszaka is, ezert kellemesen paras reggelre ebredt a Varos. Hideg azert nincs, kb. 21 fok volt, itt mar a farenheit mellett celsiust is kiirnak, meg szinte mindent spanyolul is, ez mar Washingtonban is feltunt. Hat igen alklamazkodnak a valtozo viszonyokhoz.

Ma a kotelezo gyakorlatokkal kezdtem: Szabadsag szobor (a hivatalos neve eleg hulyen hangzik: A Szabadsag beragyogja a vilagot), rogton mellette Elis sziget, itt fogadtak a bevandorlok millioit, ma muzeum. Ezekre hajokkal viszik a turistak csordait, lassu es idoigenyes mutatvany. Aztan irany a belvaros, Wall Street meg a kornyeke. Mire korbecsavarogtam Manhattan also reszet, mar hat ora lett, ez itt azt jelenti, hogy sotet van, ezert atmetroztam a Times Square-re, itt neonban uszik minden es folyamatos a nyuzsges. Bamulatos. Bo ket ora bameszkoda utan felmentem az Emire State Building kilatoteraszara. Az esti NY fenyei alapjan ennek a varosnak sehol sincs vege. Persze valhol van, csak en nem lattam.

Kiderult, hogy a szallashoz van egy kozelebbi metroallomas is, ugy 1 percre, most mar ezt hasznalom.

folyt. kov.

1 megjegyzés:

  1. Hahó! Október 28-án leplezték le annó a szabadságszobrot. Reggel Horváth Gergely az MR2 Petőfi Rádióban az alábbi szellemes megjegyzést tette erre: A szabadságot nem véletlenül mintázzák nőről. Már a franciák is tudták, hogy mindenki meg akarja majd dönteni. Hiányoznak a fotók!!!!!!!!!! Viszont nagyon élvezetes a blog, csak így tovább!!! :-)

    VálaszTörlés