2010. október 29., péntek

ny 2

Ma kimondottan kellemes napunk volt. Semmi eso, viszont sok napocska. Ennek oromere a central parkba mentem, ahol kerekpart bereltem es azzal jartam a parkot es a varost. Kiderult, hogy a nyugati oldal egyik dokkjanal egy masodik vilaghaboru alatt keszitett, de meg a koreai haboru alatt is szolgalt repulogepanyahajo es egy hideghaborus atomraketakkal felszerelt (persze a raketak mar nincsenek rajta) tengeralattjaro van. Ezeket alaposan korbejartam, majd vissza a centralparkba, amelynek egyik oldalan talahato a metropoitan museum. Ahhoz kepest, hogy eleg nagy melo lehetett osszelopkodni a vilag minden tajarol a benne talalhato kincseket, nekem nem tetszett. Valahogy idegennek erzem az europai mutargyakat itt. Masreszrol a kiallitas koncepcioja is erdekes, a kozepkori szobraszat mellett Miro talalhato, ciprus archaikus muveszete pedig a XIX. szazadi festeszetbol nyilik. Ezekkel szeoen el is ment a nap.

3 megjegyzés:

  1. Hamarosan belefutsz a Halloween jelmezesek csapatába. Tényleg, voltál már valami helyi kocsmában, lebújban? Nem feltétlen a nyugati aluljáros borbarát kaliberű helyekre gondolok. :)
    Milyenek az italaik, milyenek a helyi, nem múzeumlátogató emberek? :)

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    HA lehet posztot rendelni, akkor én a kajás bemutatót szeretném olvasni, sok sok képpel megspékelve. Biztos minden nap valami nagy húst eszel meg mindenféle édességet...........nyammmmm ^^

    VálaszTörlés
  3. Drága Fiaim!Most, hogy megérkeztünk egy
    világkörüli útról, /Gyulán, Békéscsabán,
    Baján jártunk/ -Laci, most irigykedhetsz-
    elolvastam a blogodat és a megjegyzéseket.
    Örömmel látom, hogy milyen jól egymásra
    találtatok fiaim. Lehet,hogy ehhez az kellett,
    hogy három különböző földrészen legyetek.
    Csodálkozom, hogy húgotok még nem csatlakozott
    magasröptű és mélyenszántó csevegésetekbe.
    Laci egyéni látásmódú fotói kellően kiegészítik
    a blogjában írtakat. Csak így tovább!
    Mindnyájatokat ölel: Apa

    VálaszTörlés