2010. október 21., csütörtök

boston

Este 9 van Bostonban es van szallas. Az ifjusagi szalloban egy dormitoriumban foglaltam ket ejszakat, van meg ket szobatarsam - eddig - (veluk nem talalkoztam meg, csak a cuccaikkal), talan holnap reggel osszefutunk.

A busz erdekes helyeken ment keresztul, ugymint Szirakruza, Amszterdam, Austerlitz, Oxford, Maribor, Troja (csupa amerikai varos:)). Ja es volt egy varsoi leagazas is. Az ut tenyleg hosszu volt, szoke cicak nem voltak, de amishok igen:). Vicces volt latni oket kozelrol. Bar ezek valami liberalisabb csoporthoz tartozhattak, mert buszon utaztak.

Holnap bostoni varosnezes.

3 megjegyzés:

  1. Szia, na, ha most vagy Bostonban, gondoltam megkérdezem, hogy igaz, hogy ott az emberek úgy köszönnek egymásnak, hogy kvak-kvak-, mint a kacsák? Ugyanis egy helyen ezt olvastam, szóval kíváncsi vagyok igaz-e. Amúgy a város biztosan tetszeni fog, állítólag a legeurópaibb jellegű amerikai város.Egyszer talán én is eljutok... Ja és köszi a képeket! Pussz:Ancsa

    VálaszTörlés
  2. Phiadelphia környékén vannak olyan amishok, akik csak szekérrel járnak, majd nézd meg őket is. (Én ezeket az igazi konzervatív amishokat láttam, arrafelé van néhány település, ahol ők élnek.)

    VálaszTörlés
  3. hat, ez a kvak-kvak dolog nekem nem tunt fol, de minden lehet (ha talalkozom bostoniakkal a jovoben, eszben tartom)

    VálaszTörlés