2010. október 24., vasárnap

dc elsofevonas

szombat 21.00 usa fovaros

szaporodnak a rendszeres olvasok, udv nekik es termeszetesen mindenkinek:)

Orulok, hogy celbaert a marseillesi utalas:), bostonban is felfestettek egy csikot (ez piros), ennek menten kell haladni. (Eszter, a a marseillesi nem kek volt?)

-

Ilyen is ritkan van, alulbecsultem a kepessegeimet. A felevel sikerult csak vegeznem annak, amit a fejembe vettem, ezert meg egy napot maradok es csak hetfon allok tovabb. Arlington (nemzeti temeto, itt van az Ivo Dzsima emlekmu is), Alexandria csodas kisvaros, mind sok gyalogolnivalot adtak. Egyszeruen pikkpakk eltelt az ido. Radasul a jo ido, mert itt vagy 25 fok volt (azert nem irok pontos szamot, mert farenheitot hasznalnak) es az egesz varos poloban rohangalt.

Bementen a repules es urhajozas muzeumaba (a kapitolium elotti setany menten muzeumok sorakoznak, egyik a masik utan, es konnyu megjegyezni a nevuket, mert mindegyik nemzeti:)). Nem akartam kijonni. Meg egy indok, hogy maradjak, holnap is bemegyek es holnap sem akarok majd kijonni:). Ha mar itt jarunk, muzeumok, latnivalok, mind dijmentesen latogathatok a fovarosban (legalabbis, amelyeket en idaig itt  felkerestem). Ugy vannak vele, hogy, ezek mind a buszkesegeik, es ha valaki elverekedte magat a fovarosba, akkor az a minimum, hogy ezeket konnyen megnezhesse. Szoval repules es urhajozas. Holdkozet, urpor, holdjarmu, leszallo-egysegek, raketak, szimulatorok, repulok, urhajokabinok, az ember csak kapkodja a fejet. Elottem a sorban ketten arrol beszelgettek, hogy mar vagy husszor voltak, de mindig van miert visszajonni. Megertem oket.

Ha mar amerikaban vagyok, gondoltam, hogy egy kis helyi specialitast lekuldok. Eljenek az indianok felkialltassal csejen szaritott marhahus lett a valasztas (a ragoizmaim azota is fajnak,  fogaim kozott meg felkilo hus van), egyebkent nagyon finom, hozza igazi indian koret kerult: sult krumpli:(.

Holnap tovabbra is dc..

5 megjegyzés:

  1. Hurray! I was just wondering over the last couple of days when will we have some description of some autentic culinar dishes or beverages. If U are there, U should experience everything. History, foods, drinks, gir... O_O :D
    Ok one more thing, it is not just your perception that everything is getting better....come on... U started with Canada :D everything is better than Canada: here is a small sample why and yes U will realize there was a hungarian copy of it: http://www.youtube.com/watch?v=BRI-A3vakVg

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy igazad van és kék volt Marseille-ben, csak az én képzeletem festette pirosra.
    Gyuri irigykedik a repülős múzeumra:)

    VálaszTörlés
  3. ertjuk mi a magyart is draga egy ocsem, de nem baj, gyakorold csak az angolt, elvegre ezert vagy arra fele:)

    kanada nekem nagyon bejott, Ugandanal, biztos jobb:).

    es, hogy megnyugtassalak, tegnap 2 lannyal aludtam (koedukalt a szoba:))

    VálaszTörlés
  4. es igen, tudok megjegyzest kuldeni megint:)

    a repcsi muzeumban en az urhajos reszekre koncentraltam, csudajo hely

    bovebben itt: http://www.nasm.si.edu/exhibitions/onview_mall.cfm

    VálaszTörlés
  5. A repülős múzeumra én is irigykedem. :)
    Küldtem mailt a linkhez :).

    VálaszTörlés