2010. október 19., kedd

nigara

Itt kedd reggel 7.40 van, (Toronto).

Tehat sikerult szallast keriteni vasarnap es hetfo estekre. Tegnap 13 ora alvast kovetoen frissen ebredtem. Meg vasarnap befizettem egy vezetett turara a Niagarahoz (nem szoktam ilyet, de ugy gondoltam, egy nap pihi kijar). Hetfo 9.20-ra igertek a busz erkezeset a szallashoz, a busz Torontot 10.00-kor hagyja el mondtak. 9.20, 9.30, 9.40, 9.50 sehol senki. A hely, ahol befizettem egy kisebb vagyont csak egy ugras, szoval uccuneki. Kiderult, hogy Torontoban van egy masik hasonlo nevu ifjusagi szallo is, mint ahol megszalltam, ott kerestek engem . De semmi gond, meg fol tudtak venni. Megerkezes, ebed, majd egy Mist of the Maid nevu hajoval be a zuhatagok ele. Tkp, itt 3 vizeses is van (amerikai, menyasszonyi fatyol, es patko; ezeket 2, a folyoben levo sziget valasztja el egymastol ). A vizesesek pont a hataron vannak, de azok a kanadai oldalrol elvezhetok csak igazan. Tehat kivetelesen a jo oldalan alltam.

Ahogy Szilvi a Budepest Bar segitsegevel nagyon helyesen ramutatott, egyszeruen meses, nem ragozom. A hajokazas utan volt meg 2 ora szabadprogram, en lementem a vizeses mogotti jaratba is (ez max 10 perc), de alapvetoen a vizeses koruli teraszokon bameszkodtam. A 2 ora el is repult. Utana vissza Torontoba, de elotte meg kis megallo borkostolasra, hiszen ez a videk Kanada bortelmeloje.

Ma irany az USA. Alapvetoen Bostonba akarom elvekedni maga, de az alaphangon 17 ora buszozas, szoval lehet, hogy beiktatok egy megallot valahol.

1 megjegyzés:

  1. Szia Világjáró!

    Hamarabb is eszembe juthatott volna: a sokórás buszozáson jó időtöltés lehetett volna Jack Kerouac: Úton c. könyvét olvasgatni. Sanszos, hogy odakünn a magyar nyelvű változathoz nem fogsz hozzájutni, de úgy is angolt mentél tanulni:)

    Lelkes követőid egyike: Klári

    VálaszTörlés