2010. november 4., csütörtök

a csendes óceán partján

san diego, este 11 körül

éppen három hete vágtam neki az utazásnak. Hihetetlen, hogy mi minden történt ennyi idő alatt.

Például az, hogy eljutottam a Csendes óceán partjára. Reggel Vegasban keltem, majd repülőtér és irány Los Angeles (itt volt az átszállás), onnan San Diego. A két repülőút összesen másfél óra volt, viszont a reptereken 5 órát kellett várakozni. Egyébként a csekkolás és a biztonsági ellenőrzés nagyon gyorsan megy, pörgetik a dolgot rendesen.

Délután szállt le a gép San Diegoban, az usa 1O legnagyobb városa között van. Ahogy kiléptem a gépből éreztem, hogy itt valami nem stimmel. Döglesztő a meleg. A klimát mi sem jelzi jobban, hogy lépten-nyomon pálmafák sorjáznak az utak mentén. Igy este elviselhető, sőt kellemes is, viszont kiváncsi leszek, hogy holnap napközben milyen lesz. Lepakoltam a szálláson, majd nekivágtam a kikötőnek, ahol hadihajók (innen egy köpés a mexikói határ, igy van itt egy hadikikötő is), múzeumhajók és jahtok sorakoznak. Közben lement a nap és megjelentek a kikötői sétányon a futók, meg a korzozók:). Utána rákanyarodtam a "Gázlámpás negyedre", ez a város egyik "antik" magja, kiderűlt, hogy a szállásom is itt van, csak a kikötőbe egy másik irányba indultam el.

Ma nem fotóztam, de majd holnap:)...

6 megjegyzés:

  1. Márai nyomát leled valahol? S.D.-ben élte utolsó éveit, itt lett öngyilkos. Ez nem jó végszó, de további érdekes "bóklászást" kívánok Neked.

    U.i.: Nem gondolod, hogy Olit tényleg el kéne
    küldeni Afrikába? Ha már itthon is ilyen színesen ír róla, a helyszínen mit tudna alkotni? Könyves ötletét továbbfejlesztve, a végén megjelentethetnétek / de szép szó /:
    Három Sömjéni a világ körül.
    Témák:
    -Észak és Dél-Amerika kulturális emlékei és
    múzeumai. Írta :S.László
    -Afrikai folklór és helyi wellness praktikák.
    Írta: S.Olivér
    -Délkelet-Ázsia kulináris gyönyörei és a lányok.
    Írta: S.Gábor
    Puszi:Ani

    VálaszTörlés
  2. Bocs, most találtam a net-en , van Márai
    emléktábla S.D.-ben, a Balboa parkban,
    egy éve ,aug.-ban avatták. Ani

    VálaszTörlés
  3. hadd irjam már át a könyvcimeket egy picit >_<

    Oli: Afrikai futós kalandok, avagy tényleg gyorsabb e az ember az oroszlánnál
    megjegyzés: az iró soha sem fejezte be a művet
    Gabi(nekem): Egzotikus rovarételek és nemibetegségek Ázsiából.
    megjegyzés: van itt a közelben piac ahol lehet kutyahust kapni...kacérkodom a gondolattal.......
    Laci: Világkörüli utazás, avagy hogyan lettem a repülősmúzeum igazgatója.

    ...aki tud jobbat az irja meg.....de ne erőltessétek, ehhez születni kell.....

    Gabi

    VálaszTörlés
  4. Gabi az "Önsömjénezés" még mindig érvényes. Ne feszegesd a Gabofészra határait mert ott jelentősen csökken a Gabitáció.
    (ezt egy tízfős brit kutatócsoport kutatási eredményei alapján)
    Ideje vissza térni a földre. Vagy szedj Sömjéniumot, és igyál igyál rá egy üveg brutanolt, legyőzhetetlen leszel. :):):)

    VálaszTörlés
  5. Aha fényderül arra végre ki is a Leslie haha.......amugy nem kell a brutonol, mert Szálka szert tett egy 8magos Negativ Energiatöltetű Extravaganciális Protonzúzó Plazmaágyúra..........nyilván az energiát a Sömjéniumból nyeri ki a szerkezet.....amugy Sömjéni Laci nem is világkörüli úton van....az Emájnájn bizta meg hogy szerezzen be több sömjéniumot..... O_O

    VálaszTörlés
  6. Amugy jó érzéssel tölt el hogy a félelmetes hülyeségeimmel lenditem tovább az amugy halkan csörgedező blog életét. Puszi mindenkinek,a Lacik meg vigyázzanak magukra.Oli Ancsa ti is ;) Na mentem Busanba....amit amugy a koreánusok furcsamód Puszán-nak ejtenek

    VálaszTörlés