2010. november 24., szerda

nazca

nazca  este 1O.3O

Reggel arra ébredtem, hogy buszra kell ülnöm, mert régen utaztam már 7-8 órát egyhuzamban:). Nazca lett az újabb úticél. A 43O km-t valami miatt majd 8 óra alatt teszi meg a busz, ráadásul át is kell szállni. Minden busztársaságnak külön pályaudvara van, ezek persze messze vannak egymástól, ezért előre ki kell találni, hogy melyikkel utazol. Én a Soljuz-t (márcsak a neve miatt is:)) választom. Azt gondoltam, hogy majd olvasok egy jót. Hát nem. 3 filmet adnak, persze jó hangosan, a soför meg saját maga szórakoztatására pluszba még zenét is hallgat. Persze semmi sem tart örökké, hat körül megérkezek nazcaba. A város nagyon barátságos, nyüzsgő, életvidám főtere van. Ráadásul választások lesznek, és az egyes jelöltek mellett nagyban folyik a kampány. Nagyon tetszik, ahogy csinálják. Dobosok, fúvósok zenei kiséretével megy a menet. Inkább népünnepély jellege van, mint kampány.

A busz elment a vonalak mellett is, de semmit se láttam, bár nagyon meresztettem a szemem:). Na majd holnap a levegőből, mert az első utam egy repjegyeket árusitó uatzásszervezőhöz vezetett (a baleset óta csak 3 cég repültett. két időpontban vannak túrák: reggel és délután, én reggel megyek). A második, meg egy olyanhoz, amelyik a földön mozogva mutatja be a vonalakat, kisebb dombokra, kilátókra felmenve. Van egy, a leleteket bemutató múzeum is, ezekkel a holnap szépen el fog menni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése